Buikspieren Trainen voor een strak lichaam

Net op vakantie geweest en nu al spijt van het lopende buffet elke dag? Dan is het nu tijd om aan de slag te gaan met je lichaam! Er zijn talloze manieren om van die ongewenste kilo’s af te komen zodat je weer lekker in je vel zit en voor je het weet vliegen de kilos er af. 

Buikspieroefeningen

Wil jij thuis aan de slag zonder elke dag naar de sportschool te hoeven? Dan zijn buikspieroefeningen een ideale oplossing voor jou. Het kost je slechts een paar dagen per week en je kunt het vrijwel overal doen. Of je nu op vakantie bent, op de sportschool of gewoon thuis, overal kun je gemakkelijk even gaan liggen om een paar oefeningen te doen. Er zijn talloze oefeningen om je buik te trainen dus er zit sowieso een variant tussen die jij gemakkelijk kunt doen. Zo heb je de basis crunch, knee raises en natuurlijk de bekende sit ups. Er zijn verschillende buikspieroefeningen om elke gedeelte van de buik en taille goed strak te trainen. Na een goede workout voel je de buikspieren echt zitten en dit kan misschien nog een beetje branden. Na een tijdje ben je helemaal gewend en zijn de buikspier oefeningen een koud kunstje voor jou!

Cambridge dieet

Het Cambridge Dieet is een dieet waarmee je je totale eetpatroon veranderd. Je kunt dit dieet eigenlijk op twee manieren uitvoeren. In eerste instantie vervangen de cambridge formules alle huidige maaltijden en kun je daarnaast alleen nog water drinken. In de tweede optie kun je naast een aantal formules ook nog je eigen maaltijden blijven eten. Het is nu wel bealngrijk dat je het maximaal aantal kilocalorieen per dag in de gaten houdt. Dit is namelijk het basis principe van dit dieet.

Kortom, of je nu kiest om je buikspieren te trainen of met een stevig dieet aan de slag gaat. Er is altijd een manier om van die ongewenste kilo’s af te komen en snel een platte buik te krijgen!

http://www.buikspierentraining.nl