De werkzaamheden verbeteren

Als klant wil je dat een bedrijf op ieder moment van de dag bereikbaar moet zijn. De wens van de klant is om het bedrijf te benaderen om een antwoord of oplossing te krijgen voor vragen of problemen die voorkomen. Het product dat geleverd is kan gebrekkig zijn en dus niet bruikbaar, kortom je heb er niks aan. Voor bedrijven is het helaas niet mogelijk om op ieder moment van de dag voor de klant klaar te staan maar toch is dit nodig als bedrijf. In de huidige tijd zijn er veel bedrijven die het zelfde aanbod hebben waardoor de klant, als deze niet geholpen kan worden, kan overlopen naar de andere klant. Ondanks deze reden zijn er bedrijven niet altijd bereikbaar omdat zij vinden dat het onmogelijk is, de huidige werkzaamheden moeten verricht worden en een personeelslid aannemen die als telefoniste moet dienen valt buiten het budget. Het kan ook voorkomen dat een bedrijf onderbezetting heeft en de inkomende oproepen niet kan beantwoorden. Het is begrijpelijk dat bedrijven niet de tijd hebben om de telefoon op te nemen om de huidige werkzaamheden uit te voeren, als dit niet zo is wordt iedere klant de dupe en heeft een gevolg voor de omzet. Op een langer termijn bestaat de kans dat het bedrijf klanten kwijt raakt en falliet gaat vanwege de negatieve publiciteit.  

Als ondernemer kunnen alle zorgen weg genomen worden en de zekerheid hebben dat de inkomende oproepen worden beantwoord. Er zijn verschillende telefoonservice bedrijven opgericht, dit soort bedrijven nemen de gehele telefoon over. Een bedrijf besteedt als het ware de inkomende oproepen uit. Een telefoonservice bedrijf koppelt een vaste telefoniste aan bedrijf zodat de beller een vertrouwde stem krijgt waardoor een klantenrelatie opbouwen mogelijk is. Als een inbound callcenter is ingeschakeld kan de ondernemer bij een inkomende oproep beslissen of die door degene zelf wordt opgenomen of uitbesteedt.

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl