Bel de klantenservicetelefoon als je een vraag hebt aan Ziggo

Heb je een vraag aan Ziggo over internet, bellen of televisie?  Dan kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Ziggo. Deze is dagelijks te bereiken van 8.00 tot 22.00 uur. Het telefoonnummer dat je hiervoor kunt bellen is 0900-1884. Ook kun je dit telefoonnummer bellen wanneer je een klacht hebt of meer wil weten over de producten van Ziggo. Heb je een vraag die spoed heeft? Bijvoorbeeld wanneer je je telefoon bent verloren. Of als je slachtoffer bent geworden van phishing. Ook met deze problemen kun je bij de klantenservice terecht.

Ziggo is een aanbieder van televisie, internet en telefonie. Daarnaast is er ook een Alles-in-1 pakket, waarin een combinatie van verschillende producten zitten. Als je voor zo’n pakket kiest, heb je de keuze uit ‘Start’, ‘Complete’ of ‘Max’. Ziggo is in 2008 ontstaan door een fusie van @Home en Casema. Vanaf augustus 2016 is Ziggo samengevoegd met Vodafone.

Telefonisch advies vragen aan de klantenservice van Telfort

Heb je een vraag aan Telfort? Dan kun je de klantenservice van Telfort bellen. Deze is elke werkdag te bereiken tussen 9.00 en 21.00 uur. Op zaterdag is Telfort bereikbaar tussen 10.00 en 17.00 uur. Je kunt hiervoor het volgende telefoonnummer bellen: 0900-9596. De kosten per gesprek bedragen 50 cent per gesprek.

Telfort is een telecomprovider en is tegenwoordig onderdeel van KPN. In 1996 is Telfort opgericht als aanbieder van voordelige telefonie voor de vaste telefoonlijn. In 1998 konden klanten ook bij Telfort terecht voor mobiele telefonie. Sinds 2007 volgde internet en in 2011 kwam daar ook interactieve televisie bij.

Telfort biedt onder meer Sim Only-, telefoon en prepaid abonnementen aan. Deze diensten worden aangeboden als bundel, hierdoor kunnen klanten Mobiel en Thuis combineren waardoor abonnementskosten lager uitvallen. Dit heet CombiVoordeel. Het doel van Telfort is om telecom te bieden voor iedereen.

https://www.klantenservicetelefoon.nl