Cathay Pacific vliegt vanaf april alleen naar 12 steden

Cathay Pacific vliegt vanaf april alleen naar 12 steden

Brekend nieuws uit Hong Kong dat Cathay Pacific in april en mei 2020 naar 12 stedelijke gebieden zal reizen. Dit in wezen verminderde vluchtplan komt wanneer de luchtvaartmaatschappij wordt geconfronteerd met een extreme daling waar naar wordt gezocht en de hele wereld doorkruist. Er worden hierdoor ook veel minder vluchten getracked!

Cathay Pacific verlaagt limiet met 96%

Voor de lange perioden van april en mei verklaarde de in Hong Kong gevestigde transporteur dat hij 96% van zijn reizigerslimiet in Cathay Pacific en Cathay Dragon verlaagde. Hierdoor zullen de luchtvaartmaatschappijen een vluchtplan met “zichtbaar skelet” aan het werk houden. In ieder geval zal het vliegtuig zijn volledige vrachtplan blijven uitvoeren.

Hierdoor zullen Cathay Pacific drie vluchten per week uitvoeren naar 12 stedelijke gemeenschappen:

Londen Heathrow

Los Angeles

Vancouver

Tokyo-Narita

New Delhi

Taipei

Bangkok

Jakarta

manilla

Ho Chi Minh Stad

Singapore

Sydney

Boss Customer and Commercial Officer voor Cathay Pacific, Ronald Lam, had de volgende toelichting over deze vooruitgang:

Als thuisvliegtuig van Hong Kong is het belangrijk dat we steeds belangrijke reizigers- en vrachtverenigingen blijven geven met en vanuit het middelpunt van Hong Kong. We zullen op deze manier proberen om een ​​verwaarloosbaar aantal vluchten van en naar hoofddoelen in ons systeem bij te houden om te garanderen dat deze dwingende aanvoerroutes open blijven.

Hij ging verder om er nota van te nemen dat het vliegtuig de laadlimiet opnieuw zal ontwerpen met sanctieadministraties en enkele reizigerscursussen zal volgen die momenteel zijn opgeschort als payload, alleen vluchten om te voldoen aan de behoefte aan luchtschiplading.

Over de toekomst gaf de heer Lam bovendien de bijbehorende uitleg:

Cathay Pacific is een veelzijdige organisatie. Hoewel we aanzienlijk meer te beheren zullen hebben gezien de moeilijkheden die voor ons liggen, blijven we zeker van het uiteindelijke lot van de organisatie op lange termijn, het centrale punt van Hong Kong en ons vermogen om te bloeien in Azië-Pacific.

Waar laat dit Cathay Pacific achter?

Het is duidelijk dat de coronavirus-pandemie de luchtvaartmaatschappijen over de hele wereld onderuit haalt. Cathay Pacific is er een die de crunch voelt. 96% van de reizigerslimiet in twee maanden verlagen is geen kleine afspraak en laat alleen maar het enorme effect van deze pandemie op de taken van de vervoerder zien. In feite worden talloze armada’s van de koerier gestopt en zijn er zes vliegtuigen verkocht. Er wordt op gerekend dat dit aantal momenteel zal stijgen, gezien deze enorme bezuinigingen op de dienstregeling.

Hoe het ook zij, ondanks de melding dat het blijft reizen naar deze 12 stedelijke gemeenschappen, liet het vliegtuig de keuze open om meer vluchten te schrappen als de beperkingen van het hoofd zich zouden ontwikkelen en het verzoek van de reiziger zou worden afgehandeld.

Hong Kong is geen kleine markt. Bovendien moet Cathay, gezien de solide zakelijke banden van de stad, bepaalde vluchten voortzetten om belangrijke verenigingen aan te bieden. Hoe het ook zij, als een van ‘s werelds over het algemeen’ wereldwijde ‘maatschappijen, is dit een onmiskenbare demonstratie van de kosten die de infectie met zich meebrengt voor vliegreizen.

Over het algemeen

Cathay Pacific reist in april en mei naar 12 stedelijke gemeenschappen, terwijl Cathay Dragon slechts naar 3 reist in een vergelijkbaar tijdsbestek. Dit is gelijk aan een limietverlaging van 96%. Bovendien zijn deze vluchten, en toch, afhankelijk van geen verdere reisbeperkingen en een afnemend reizigersverzoek. Hoe het ook zij, het is duidelijk dat deze noodsituatie dit jaar een negatieve invloed zal hebben op de geldgerelateerde uitvoering van het vliegtuig.

https://flight-tracking.org/