Nieuwe indeling van instellingen in Keeping

De afgelopen tijd zijn we druk bezig geweest om de transformatie van de instellingen door te voeren. De wijziging, het implementeren van de nieuwe interface, is de eerste stap om Keeping gebruiksvriendelijker en duidelijker te maken.

Meer overzicht, meer ruimte

We hebben het instellingen menu verplaatst naar de bovenkant van de pagina. Deze wijziging is uitgevoerd om meer ruimte te creëren. Het creëren van deze ruimte zorgt ervoor dat er meer ruimte is om lijsten en detailweergaven van projecten, taken en klanten te weergeven.

Door deze wijziging is het nu duidelijker waar je je in de instellingen bevindt en wat er op de betreffende pagina te doen is. Doordat er meer ruimte gecreëerd is kan je nu makkelijker terug naar een vorige pagina, ideaal dus!

Introductie afbeeldingen zijn nu ook geïmplementeerd in het instellingen menu. Je kunt via de instellingen dus meteen zien waar je voor kiest.

 

Verandert er iets voor jou?

Betere feedback en meer rust in de interface zijn punten waar we erg enthousiast over zijn. Door het verwerken van de gebruikersfeedback die wij ontvangen hebben, hopen we dat de instellingen nu een stuk overzichtelijker, intuïtiever en eenvoudiger zijn. Er is niks verandert aan het gebruik van Keeping. Je kunt Keeping dus blijven gebruiken zoals je dat gewend bent

 

 

Wat verandert er nog meer?

De nieuwe weergave is de eerste stap om het gebruik van de instellingen intuïtiever te maken en jou te helpen meer te doen in een kortere tijd.

Functioneel gezien zijn er weinig veranderingen in de nieuwe instellingen. Het is wel de bedoeling om nieuwe krachtige functionaliteiten toe te voegen, zodat jij geen tijd verspilt aan het instellen van Keeping.

Bovendien zal het in de toekomst mogelijk zijn om een selectie te maken voor het archiveren van meerdere projecten.

Acties zoals toevoegen aan alle actieve projecten en dergelijke, zullen ook van toepassing zijn op de selectie, wat jou nog meer tijd bespaart.

Binnenkort komen we met een goede zoekfunctie, zodat je minder hoeft te scrollen door projecten, taken en klanten.

 

 

Wat zijn de volgende stappen?

De nieuwe weergave van de instellingen is een eerste stap om meer overzicht te creëren in de instellingen, maar ook in gewerkte uren.

Wij hebben Keeping gecreëerd omdat wij niet de gewenste informatie konden halen uit bestaande applicaties. Simpel uren invoeren, snel de juiste informatie zichtbaar maken, zonder teveel tijd te besteden aan instellingen, klikken en zoeken.

Met alle basisfunctionaliteit die aanwezig zijn in Keeping, is nu het moment gekomen om deze slag te maken.

 

Ook eenvoudig uren bijhouden via smartphone?

De Keeping app biedt een compleet urenregistratiepakket, dat altijd gratis is voor de zzp’er! Ervaar het gemak van moeiteloze tijdregistratie zelf.

https://keeping.nl/